Sala historyczna

Moderator: kruku

Sala historyczna

Postautor: bogdan76 » pt wrz 09, 2011 22:29

Witam. Jestem nauczycielem historii w szkole podstawowej. Od pewnego czasu próbuję zorganizować klasę historyczną i szukam eksponatów. Aby nikt nie pomyślał, że chcę powiększyć własną kolekcję, podaję adres szkoły: Szkolawspierania.edu.pl Jest to szkoła terapeutyczna dla dzieci mających różne dysfunkcje które utrudniają im naukę. Czy ktoś miałby ochotę coś dorzucić na potrzeby edukacji?
Podobne pytania umieściłem na podobnych forach.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
bogdan76
Poszukiwacz
Poszukiwacz

Postautor: kruku » sob wrz 10, 2011 0:20

fajnie, ze sie zglosiles. Podaj na forum lokalizacje szkoly, kontakt do siebie itp. A tym bardziej podaj czego oczekujesz.

Pozdrawiam
kruku
---------------------
Portal Poszukiwania.pl
http://www.poszukiwania.pl

Kochamy Polskie Zabytki
http://www.skarby.pl
Awatar użytkownika
kruku
Administrator
Administrator

Postautor: bogdan76 » sob wrz 10, 2011 9:23

Witam i dziękuję za szybką odpowiedź :) Szkoła mieści się w Warszawie przy ul. Toruńskiej. Jest to niewielka szkółka w której uczą się dzieci, które nie poradziły sobie z różnych powodów w szkołach masowych. Szkoła jest prowadzona przez fundację i darmowa. Więcej info można znaleźć na naszej stronie.
Czego oczekuję? Trudne pytanie :roll:
Nie preferuję jednego tematu ani okresu.
Więc w klasie mam zarówno stary telewizor jak i hełm, kołowrotek i skrzynkę po amunicji. Gdyby ktoś chciał pomóc, to będę wdzięczny
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
bogdan76
Poszukiwacz
Poszukiwacz

Postautor: Weteryna » sob wrz 10, 2011 9:46